Tidak akan melayu hilang didunia

Sireh berlipat sireh pinang,

Sireh dari Pulau Mutiara,

Pemanis kata selamat datang,

Awal bismillah pembuka bicara.

Wednesday, September 16, 2009

pengutusan SALAM LEBARAN...

diperantauan ini(yeke???jauh sgt la tu..) saya ingin mengucapkan...







memohon.....

MAAF ZAHIR DAN BATIN
seikhlas hati...
setulus doa...
Ucapan khas ini teristimewa ditujukan buat :
1. keluarga tercinta saya yang berada di Batu Pahat
2. sanak-saudara saya
3. rakan-rakan sekolah rendah saya di Sekolah Kebangsaan Peserai
4. rakan-rakan sekolah menengah di SMK Dato Onn (terutama ex-1 topaz, 2 zamrud dan 3 zamrud)
5. rakan rakan sekolah menengah di SMK Tunku Putra (terutama ex 5 Amanah)(Azawan, bby Daus, qida,nisa,ijan,niza,nira,emi,jemik,)
6. rakan-rakan di Uitm Johor (terutama Investment student part 3).
7. Guru-guru SKP, SMKDO,SMKTP (terutama cg.Rosita, cg.Halid,cg.Syarifah,cg Faridah,)
8. Kaseh sy (NURUL SYAKINA), rindu sy (SITI FATIMAH) dan sayang sy(NORJAHRIN).
9. syazliyana sazali, nizar shahmin, yazid nasir
10. norasyikin kadir, athirah md saleh
11. JULIANA AHMAD (my idol)
12. geng PPG ( MIRA kesuma, NAZIRA puspa wangi, NADIAH embun)
13 dan semua yang mengenali saya dan menyayangi saya serta bersama saya ketika senang dan susah, suka dan duka....

No comments:

Post a Comment