Tidak akan melayu hilang didunia

Sireh berlipat sireh pinang,

Sireh dari Pulau Mutiara,

Pemanis kata selamat datang,

Awal bismillah pembuka bicara.

Friday, October 2, 2009

Riang Ria Raya 2009

SELAMAT HARI RAYA semua!!! hehe..



lame rasanye tak menulis di blog saya. almaklumla..saya tak de ape2 cite hangat tentang saya yang nak dikongsikan..(amboi merendah diri pulak hehe). namun bersempena hari raya ini..hendak kongsi la pada anda semua saya menyambut raya.. hehe.. ikuti la sedikit bingkisan yang saya seediakan tok tatapan anda semua!!



RIANG RIA RAYA 2009







ni masa first hari raya. kat my kampung..dekat jee..


ha before tu mintak ampun dulu laaa
TALIB's family

with my adik, kila.. she's only 17. nak amik spm taun ni tp muka relek jee.. lau kau cuak daa.. n..i dun know why..orang lau tengok kitorg kat gambo mesti depa kate kitorg ni kawan ea tak igat adik ni akak ku hahaha.. daku nampak muda eaaaa haha. alamak jgn sampai kila yau..mampui lik ni kena belasah .. haha
3 dara.?? haha..caya tak?? caya kan je laa..


ai orang ni raya-raya pun nak pose kaaa



heyp..can i be the one yang dalam ayat-ayat cinta?? haha.. im hindustani but tetiba nak jadi arabian haha.. mak kate, "eh ko ni buang tebiat ape..salah negara ape" haha..

tak esah rr.. tapi sebenarnya inspirasi ni datang tiba2. masa tu tengah besiap r ni.. pagi raya ..kat depan cermin. dok belek belek diri ku..(sambil tengok dah kurus lum..haha.patut ajukan soalan ni pada nazira kan kan haha) then nampak cam kosong je atas pale tuu.. so nampak selendang ni ape ag dengan menggunakan kekreativiti ku aku pun dapat idea..haaa gitu laa..tetiba suka lak nak pakaii camni..tp lau aku pakai time g class ari2 tu..hmmmm ape rasa ek orang tengok..hmmmm







ni dengan cousin nie.. nazrul.. mesti korang ingat die lagi tua dari aku kan kan.. but believe me, he's only 14. PMR pun lum lepas.. biasa la dak laki.. bila dah beso..haha.. dulu kitorang suka kacau dia..dulu dia comei comei sesangat..tembam,,haha.. masa kecik2 dulu kitorang selalu mandi sesama (ha ha jangan pikir bukan bukan.tu masa kecik2 ye)..


nak wat tarian arab tapi mak kate " dah dah cepat.nak lik kampung..." then.... hmmmm.......


nak start gi beraya dah.. firt nak g kubur nenek dlu..rindu die..die nenek yang selalu ska bg aku duit ape ape ntah haha.. ha time dlm kete ni lak laa nazira sibuk call suh anto mms die tak dpt bukak,.heyy nazira nie... pi tukar fon laa nazira..

hehe..sonok rasenya dapat berhari raya di kampung.. jalan pun rasa tak penat.. mm let me introduce u all ya..

from left, abang tajul, Mak Awe, kak ida(she's currently study kat uitm gak tp kay shah alam.amik fisioterapi), kila(my adik), me, n Maksu(she 's rock beb!!!ape ape event die r leader,selalu geng dgn kitorg.she's my idol gak.inspire me in evrything..later i share with u bout him k..)

hmm..tu laa tok first hari raya kami kat kampung belah mak saya..alaa dekat je ngan rumah..satu jalan.hehe... banyak ag gambor tp ini la antara dedikit bingkisan yang dpat saya kongikan..

TAPI!!! ha jangan kemana mana--

ada lagi edisi kedua!! ha tu tok raya kedua raya belah ayah saya pula.. nanatikan!!

TUNGGU!!!!!! hehe

























No comments:

Post a Comment