Tidak akan melayu hilang didunia

Sireh berlipat sireh pinang,

Sireh dari Pulau Mutiara,

Pemanis kata selamat datang,

Awal bismillah pembuka bicara.

Tuesday, May 31, 2011

Kila is making brownies

adik saya,Kila....dia suka memasak. last sunday, she told me that her intention to make brownies according to the recipe book that she buy from Popular bookstore. heheee sampai macam tu sekali.



saya kata "kau tak pernah buat cake lagi,dah nak terus uat brownies??"


dia jawab "ahh kau diam,.nanti aku buat kau juga yang makan"

saya diam . ok jee.saya juga yang makan.kat rumah ni bila saya balik je makanan dapat dihabiskan.kalau tak membazir terpaksa buang.hmmm






BROWNIES KILA





bahan-bahan:




pembuatan nya:







hasilnya:


panas dari oven...



ini bukan brownies.ini brownoossss la Kilaaaaa heheeee

No comments:

Post a Comment