Tidak akan melayu hilang didunia

Sireh berlipat sireh pinang,

Sireh dari Pulau Mutiara,

Pemanis kata selamat datang,

Awal bismillah pembuka bicara.

Saturday, May 21, 2011

selamat hari jadi 'Peter Parker'



hari ini...21 mei. saban tahun diri ini pasti tidak akan melupakan tarikh ini..malahan dinanti penuh sabar..



walaupun kini sibuk menjadi Tun Teja, tapi mana mungkin diri ini melupakan Mary Jane (MJ)..







kerana 'dia', aku mengenal dunia Spiderman ini.kerana 'dia' aku menjadi Mary Jane, dan kerana 'dia; juga....aku ada memori yang ini.




aku tidak pernah penat mengingati segala memori itu. setiap tahun aku pasti mengingati tarikh 21 Mei ini, namun aku tahu juga aku tak dapat memberi ucapan ini kepadanya...

hmmm sejak tamat zaman sekolah kami dengan haluan masing2. tidak menghubungi antara satu sama lain. dan aku tau, dia dah tukar number dia sebab each year i never failed to wish him. NEVER! even i know the truth.


adakalanya, bila fikiran mengimbau kembali memori2 itu, sedih,pilu,gembira pun dan kelakar pun ada..:D. kadang-kadang terfikir juga, macam mana lah aku boleh bertemu dia dan macam mana lah aku boleh wujudkan kisah ini.. well...kuasa Allah. takdir namanya.


i still remember the best moment i have with him. the moment where we been the Pete and MJ.




hmmmm indah sungguh saat itu. namun seperti biasa, kenangan indah itu bukan selalunya kekal. takdir yang menemukan kita dan takdir juga yang memisahkan kita.....


untuk Pete:

semoga panjang umur,sihat selalu, mendapat kejayaan atas apa yang awak usahakan ini dan ,moga dipertemukan dengan jodoh yang baik. i know, it is my fault that i _ _ _ _ u . oleh itu,saya harap kita tak akan bertemu lagi dan biar kisah ini menjadi kenangan terindah dalam hidup ini sahaja.






TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA.







No comments:

Post a Comment