Tidak akan melayu hilang didunia

Sireh berlipat sireh pinang,

Sireh dari Pulau Mutiara,

Pemanis kata selamat datang,

Awal bismillah pembuka bicara.

Wednesday, August 26, 2009

hari ini!! degan rasminya!!

perhatian!! at-10-tion!!
saya n_ _ E_ _ _ _ _ , no kad pengenalan 900813-01-_ _ _ _, beserta no matrik 2008_ _ _ _ _ _, bertarikh 27 Ogos 2009 dengan waktu Malaysia 8.50 pagi dan bertempat di makmal Alpha uitm johor, dengan ini secara rasminya saya mengumumkan penubuhan BLOG saya yang pertama kalinya.

yeaaaaaa.........

sila beri tunjur ajar! hait!

oleh itu , sebagai pembuka kata pembuka bicara terimalah serangkap pantun(ini sebenarnya pantun saya berforum hehe..) dari saya...

Berlayar menongkah gelora
Berdiri mengukir nama
Berhimpun berkongs idea
Muafakat merungkai bicara.

3 comments:

  1. berlayar menongkah gelora,
    berdiri mengukir nama,
    itik-itik duduk bersama,
    selamat datang ke dunia blog ya!!

    hahaha
    (n_n)

    ReplyDelete
  2. ala..ain si itik biru x geti berpantun ar,,.
    so,pape pun ko kene hormat kat nazira ngn ak sbb kitorg si itik senior (dlm prnubuhan blog)..hehe

    ReplyDelete
  3. oi puspa.. kau jgn memandai ye ubah ubah pantun tradisi tuah itu...

    ReplyDelete